Q7phtMOT4Qo9Qaht3pQ3H02PdU89qNShnSTrNSVkNn8

Forudbestilling

Værd af vide om forudbestilling

For at du som kunde ikke skal blive i tvivl, har vi her lavet en side med de vigtigste information omkring forudbestilling af varer.

"Hvor kan jeg se de varer jeg kan forudbestille?"
 I menuen vil du kunne se kategorien " Forudbestilling".  Da kollektionerne frigives på forskellige tidspunkter, vil der også løbende blive ændre i udvalget af varer. Du kan derfor opleve at der den ene dag kun er varer fra et mærke, og ugen efter er der fra flere mærker. Du behøver ikke at holde øje, vi sender dig en mail når der kommer nyt.

"Hvordan forudbestiller jeg varer ?"
- Hvis du ønsker at forudbestille, foregår det helt på samme måde som hvis du skulle bestille en hver anden varer.
1) Vælg den ønskede varer og størrelse og læg den i kurven
2) Har du bestilt andre varer, må du gerne skrive i bemærkningsfeltet om du ønsker at vi sender de øvrige varer, eller om du vil vente til hele ordren er samlet.
2) Når du har valgt de ønskede varer gennemfører du dit køb som vanligt.


"Hvad hvis jeg har bestilt andre varer fra jeres almindelige lager - skal jeg så vente helt til de forudbestile varer kommer ?"
- Det bestemmer du selv. Som udgangspunkt sender vi først din bestilling når vi har modtaget alle varer. Ønsker du at få sendt de varer vi har på lager, bedes du notere dette til din ordre. Fragten for denne forsendelse betaler du selv. Når vi modtager dine forudbestile varer eftersender vi dem selvfølgelig uden beregning.

"I sidste uge forudbestile jeg nogle varer, og i denne uge kan jeg se at der er flere varer jeg gerne vil bestille - skal jeg nu betale fragt for 2 ordre?"
-Nej selvfølgelig ikke. Vi holder øje med hvem der forudbestiller, og sørger for at sende din ordre samlet. Laver du flere ordre skal du derfor kun betale fragt for en forsendelse.

"På jeres hjemmeside står der at i forventer at mine forubestile varer ankommer en bestemt måned. Hvad hvis de bliver forsinkede?"
-Vores samarbejdspartnere angiver altid en ca ankomst, men en gang imellem kan der ske forsinkelser i kollektionerne. Skulle det ske informerer vi dig så hurtigt som muligt. 

"Jeg har bestilt, men har fortrudt alligevel - hvad gør jeg?"
- Som et hvert andet køb kan forudbestile varer også annulleres. Du kontakter os bare pr. mail info@littlegreenpeople.dk så finder vi ud af det.

Hvornår skal jeg betale?
- Når du forubestiller dine varer gennemfører du dit køb på almindelig vis. Vi trækker selvfølgelig først pengene når vi afsender din bestilling. Har du bestilt andre ting, trækker vi også først pengene når du har modtaget alle dine varer.